⚘﷽⚘
۞ ​​شــهــداּ​​”۞

??◢₪ *فرازی از وصیت نامه شهید محمدحسن تقی نسب*

??تذکر اول این که همیشه پشتیبان این رزمندگان و یاری کننده امام باشید و نگذارید که دشمن در بین شما نفوذ کند
?? *شهید محمد حسن تقی نسب شورکی فرزند محمد تقی متولد ۶ شهریور ۱۳۵۱ دهم بهمن ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید، پیکر پاکش در گلزار شهدای شهیدیه میبد به خاک سپرده شد.*
*شهید محمد حسن تقی نسب متن وصیت نامه زیر را ۲۵ روز قبل از شهادت خود نوشته است.*

?✨بسمه تعالی✨?

??به نام ا . . . پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود فراوان به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت ولی عصر امام زمان (عج) و فریادرس مظلومان و نائب بر حق ایشان امام خمینی و با سلام و درود به ارواح پاک شهدای جنگ تحمیلی و خانواده های معظم مفقودین و معلولین و اسرا و با سلام و درود فراوان به امت همیشه در صحنه شهید پرور میبد خصوصاً امام جمعه محترم دیارمان حضرت آیت الله اعرافی. به عنوان برادر کوچک و حقیر شما چند کلمه ای وصیت می کنم باید بگویم من کوچکتر از آن هستم که برای شما پیام بدهم ولی به عنوان برادر کوچکتر شما این چند تذکر را از من گناهکار بپذیرید:

??تذکر اول این که همیشه پشتیبان این رزمندگان و یاری کننده امام باشید و نگذارید که دشمن در بین شما نفوذ کند و همیشه با شرکت فعال خود در صفوف نماز جمعه وحدت خود را انسجام بخشید و هرگز در هرکجا که هستید خدا را فراموش نکنید و از او غافل نشوید و تا آنجایی که می توانید در نماز جمعه و جماعت شرکت کنید و تذکر بعدی من به برادران و دوستانم این است که همیشه به جبهه بیایند و در راه اسلام و قرآن جان خود را بدهند اگر چه برای مادران آنها سخت و جانگداز است ولی شهادت در راه خدا بسیار مایه خوشبختی و افتخار است که خدای عالمیان آنها را نصیب ساخته است و در پایان می خواهم بگویم که اگر گاهی در میان دوستان خودم کاری ناشایسته و بدی انجام داده ام به بزرگی خود مرا ببخشید و حالا وقت آن رسیده که با هم کنار بیاییم و همدیگر را ببخشیم و می خواهم که به معلمان گرامیم بگویم که اگر از بنده ناراحتی داشته اند آنها نیز به بزرگی خود مرا ببخشند.
??و در آخر پیامم به پدر و مادران شهدا این است که در برابر تمام سختیها صبر کنند که انشاالله خداوند تبارک و تعالی به آنها اجر عظیم و صبر بزرگی به آنها عنایت فرماید و در آخر از پدر و مادرم می خواهم به بزرگواری خود تنها فرزندشان که امانتی است از جانب خدا که به آنها داده است و شما آن امانت را خوب تحویل دادید ولی می خواهم که اگر از من بدی و یا سرزنشس دیده اید حتماً من را ببخشید و به خواهران و برادرانم پیامم این است که به درس خود ادامه دهند و هیچ وقت مدرسه را ترک نگویند تا خون شهیدان پایمال نشود و از تمام خواهران می خواهم که در حفظ حجاب خود تمام سعی و کوشش خود را به کار برند که مبادا چشم نامحرمی به قصد شهوت به آنها بیفتد و وقتی که دشمنان اسلام بفهمند که حفظ حجاب در ایران به خوبی پیش می رود به خود می لرزند و دلسرد می شوند و ما نباید شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار فراموش کنیم.

*خداحافظ ، مورخ ۱۵ دی ۱۳۶۵ محمد حسن تقی نسب*

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...